Når du handler via vores handelssystem, vil du og din handelspartner få mulighed for at afgive hver jeres vurdering af handlen.
24 timer efter at køber har afhentet varen i pakkeshoppen, vil knappen "Afgiv vurdering" komme til syne på handlen.
Du kan vælge en glad, neutral eller negativ smiley, og du vil i samme forbindelse kunne tilknytte en kommentar.
3 gode råd, inden du afgiver din vurdering 
- Har du haft en dårlig handelsoplevelse, så prøv allerførst at kontakte din handelspartner, før du afgiver en eventuelt negativ vurdering. De fleste vil gerne finde en løsning, så I i sidste ende får en god oplevelse.
- Vent altid med at afgive vurderingen, til varen er vel modtaget og tjekket for eventuelle fejl eller mangler
- Har du fortrudt en vurdering? Så kan vi altid ændre den i positiv retning. Vi kan dog aldrig ændre den i negativ retning, da vi ikke ønsker, at vurderinger skal bære præg af "hævn" eller lignende.
Ønsker du at få ændret en vurdering i positiv retning, eller har du spørgsmål til vurderinger generelt, så kontakt gerne vores support. Er du på via app'en, kontakter du Support via den gule Support-fane nedenfor.
Er du på via websitet, kontakter du os via menuen "kontakt support”.