Står du i en situation, hvor du ikke har modtaget din vare? Her finder du svar på, hvordan vi kan hjælpe.
Er handlen indgået via vores handelssystem? 
I så fald er du omfattet af vores køberbeskyttelse. Det betyder, at du vil få det fulde handelsbeløb retur, hvis varen ikke når frem.
Er der gået mere end 10 dage, fra sælger indleverede pakken, og har du endnu ikke modtaget varen, så kan du kontakte vores support. Det gør du via din samtale med sælger eller via "Kontakt Support"-knappen, som du finder nederst her på siden. Så sidder vi klar til at hjælpe!
Bemærk: Det er en god idé, at du forinden kontakter DAO, så de har mulighed for at sætte en eftersøgning i gang af pakken.
Er handlen indgået uden om vores handelssystem? 
Hvis du og din handelspartner har handlet uden om vores handelssystem, er du desværre ikke omfattet af vores køberbeskyttelse. Det betyder, at vi ikke vil kunne dække dit økonomiske tab, hvis varen ikke når frem.
Dog vil vi meget gerne forsøge at være behjælpelige i sagen, hvis du blot kontakter vores support. Er du på via app'en, kontakter du Support via den gule Support-fane nedenfor. Er du på via websitet, finder du Support-knappen på forsiden i nederste venstre hjørne.
Vi vil i så fald kontakte sælgeren og bede om dokumentation for forsendelsen. Ved manglende dokumentation vil sælger gøres erstatningspligtig, og i yderste konsekvens vil vi suspendere sælgers profil, såfremt vedkommende ikke samarbejder om en tilbagebetaling.
Bemærk: Er forsendelsen sket som brev med PostNord, vil vi bede dig afvente varen 3 uger fra afsendelsen, før du kontakter Support.