Har du modtaget en vare, som du ikke mener lever op til beskrivelsen? Her finder du svar på, hvordan vi kan hjælpe.
Er handlen indgået via vores handelssystem? 
I så fald er du omfattet af vores køberbeskyttelse. Det betyder, at du vil få det fulde handelsbeløb retur, hvis du får medhold i din indsigelse.
Sådan gør du indsigelse:
- Først bedes du gøre indsigelse over varen til sælger. Dette skal ske max. 2 dage efter modtagelsen. Her anbefaler vi, at du sender billeder til sælger, så sælger kan se problemet
- Kan I ikke finde en løsning indbyrdes, kan du max. 14 dage efter modtagelsen indberette handlen til vores support via din samtale med sælger
- Beskriv hvorfor du ikke mener, at varen lever op til beskrivelsen
- Medsend billeddokumentation for de pågældende fejl/mangler, hvis ikke du allerede har sendt det til sælger i jeres samtale.
Vi vil dernæst kontakte sælger samt vende tilbage til dig med evt. opfølgende spørgsmål til brug for afgørelsen.
Bemærk: Du er dækket i forhold til det beløb, du har betalt via handelssystemet. Har varen været en del af en byttehandel, vil du derfor kun få dækket det beløb, du måtte have betalt via handelssystemet.
Er handlen indgået uden om vores handelssystem? 
Hvis du og din handelspartner har handlet uden om vores handelssystem, er du desværre ikke omfattet af vores køberbeskyttelse. Det betyder, at vi ikke vil kunne gå ind i sagen og træffe en afgørelse og dermed heller ikke tilbyde at dække dit økonomiske tab.
Vi anbefaler derfor altid, at du handler via vores handelssystem, da du dermed er sikret dine penge retur, hvis du får medhold i, at varen ikke lever op til beskrivelsen. Du kan læse nærmere om fordelene ved vores handelssystem her.
Brug for hjælp?
Har du spørgsmål eller brug for hjælp i forbindelse med en handel, så skriv gerne til vores support. Er du på via app'en, kontakter du Support via den gule Support-fane nedenfor. Vedrører det en specifik handel, har du også mulighed for at indberette handlen direkte fra selve handlen.
Er du på via websitet, kontakter du os via menuen "kontakt support”.