Er du endt i en situation, hvor du har to profiler? Så har du nu mulighed for at sammenflette de to profiler til én (så længe begge profiler ikke er oprettet med Facebook-login).
Du vælger selv, hvilken af profilerne der skal være den primære profil i forbindelse med sammenfletningen; dvs. hvilken af de to profilers oplysninger og indstillinger, som skal være gældende på den endelige profil. De vurderinger, boostere, beskeder, gemte filtre samt åbne og lukkede annoncer, du har på den ikke-primære profil, vil desuden føres med over på den endelige profil. På den måde vil den endelige profil indeholde alt det væsentlige fra de to tidligere profiler - bare samlet på én profil :-)
Sådan gør du:
TRIN 1:
Kontakt vores support - så sørger de for at sende dig en invitation til sammenfletningen via dine notifikationer. Du må meget gerne oplyse vores support, hvilken profil du ønsker som den primære profil. Det er nemlig den profil, som afgør, hvilke oplysninger som skal medtages på den endelige profil. Har du fx et VIP-medlemskab på én af profilerne, og ønsker du at bevare medlemskabet, så er det denne profil, du skal vælge som den primære.
TRIN 2:
Log på den profil, du har valgt som den primære, og gå til dine notifikationer. Her finder du invitationen til sammenfletningen.
TRIN 3:
Når du påbegynder sammenfletningen, bliver du bedt om at logge ind på den anden profil, da dette er en forudsætning for, at vi har mulighed for at sammenflette de to profiler.
TRIN 4:
Du kan nu vælge, hvilket af de to profilers (bruger)navne, du ønsker at fortsætte med på den endelige profil.
TRIN 5:
Sammenfletningen er fuldført, og du kan nu logge på den "nye" profil med samtlige af de login-metoder, som har været anvendt på profilerne førhen :-)
Oftest stillede spørgsmål:
- Jeg bliver mødt af en fejlside, når jeg forsøger at sammenflette mine profiler?
Bliver du mødt af en fejlside, skyldes det formentlig ét af følgende scenarier:
1) Du har en ventende udbetaling. Afvent i så fald, at udbetalingen gennemføres. Herefter kan du sammenflette profilerne.
2) Du har et aktivt Club-medlemskab på begge profiler. Kontakt i så fald vores support, som meget gerne er behjælpelige med en løsning.
3) Tekniske problemer. Kontakt ligeledes vores support for hjælp. - Kan jeg nulstille min adgangskode i forbindelse med sammenfletningen?
Nej, det er desværre ikke muligt. Ønsker du at nulstille adgangskoden for den ene af profilerne, skal du derfor i første omgang logge ud af app'en og nulstille koden under Log ind / Email / Glemt koden?
Når du har nulstillet koden, er det vigtigt, at du logger ind på den profil, du ønsker som den primære. Derfra kan du så påbegynde sammenfletningen. - Hvad hvis de samme annoncer er oprettet på begge profiler?
Systemet kan desværre ikke skelne annoncerne fra hinanden. Hvis de samme annoncer er oprettet på begge profiler, vil de derfor være oprettet dobbelt på den endelige profil efter sammenfletningen. Husk derfor at gennemgå dine annoncer efter sammenfletningen, så du sikrer dig, at der kun er ét eksemplar af hver annonce. - Kan jeg sammenflette mere end to profiler?
Nej, det er desværre ikke muligt at sammenflette mere end to profiler på én gang. - Hvilke informationer og indstillinger bestemmes af den primære profil?
Følgende informationer og indstillinger vil bibeholdes på den profil, du vælger som den primære (og dermed gøre sig gældende på den endelige profil):
- Dit profilbillede
- Din adresse og postnummer
- Dine notifikationsindstillinger
- Dit cover-billede og Shop-beskrivelse - Hvilke informationer og indstillinger vil medtages fra begge profiler og samles på den endelige profil?
- Dine annoncer
- Kommentarer
- Samtaler
- Notifikationer
- Favoritter & følgere
- Gemte filtre
- Boostere
- Notifikations-settings på annoncer
- Betalings- og kontooplysninger
- Handler
- Evt. indestående beløb på Trendsales-kontoen
- Udestående kredit
- Bedømmelser og bedømmelsesbesvarelser
- Login-oplysninger fra begge profiler
Brug for hjælp?
Har du spørgsmål eller brug for hjælp i forbindelse med sammenfletningen, så kontakt endelig vores support. Er du på via app'en, kontakter du Support via den gule Support-fane nedenfor.
Er du på via websitet, kontakter du os via menuen "kontakt support”.