Er du køber og er din pakke endnu ikke dukket op, på trods af at sælger har indleveret den i en pakkeshop inden for tidsfristen?
Vi anbefaler altid, at du tjekker pakkesporingen fra dao eller bring. Hvis pakken har flyttet sig for nyligt, kan du forvente, at den er godt på vej til dig, men blot er forsinket. Hvis den ikke har flyttet sig, så hjælper vi dig og får straks efterlyst pakken hos det specifikke fragtselskab!
Hvor ser jeg, om pakken har flyttet sig hos dao eller bring?
1. Gå ind på handlen, det drejer sig om, i appen eller på websitet.
2. Vælg menuen "Følg pakken hos dao" eller "Følg pakken hos bring"
3. Herefter sendes du til en tracking-side, hvor du kan følge pakkens rejse. Det er netop her, at du kan se, om pakken for nylig har rykket sig.
Hvordan kontakter jeg Trendsales, hvis ikke pakken har flyttet sig?
1.Gå først ind på den pågældende handel i appen eller på websitet.
2. Lav en indrapportering:
- Er du på appen: Scroll ned til bunden af din handel og tryk på "Indberet problem med handlen". Vælg herefter "Varen er ikke nået frem".
- Er du på websitet: Find de tre prikker (de er synlige øverst i højre hjørne, når du er inde på den pågældende handel) og vælg herefter "Min pakke er ikke nået frem".
3. Beskriv kort, hvad det drejer sig om og vælg 'Indrapporter'.
4. Vi modtager herefter din henvendelse og kan hurtigt se hvilken handel det drejer sig om. Vi sørger for at igangsætte en efterlysning hos dao eller bring (alt efter, hvilket selskab din pakke er sendt med).
OBS: Lokaliserer dao ikke din pakke i løbet af 8 dage efter, at vi har igangsat efterlysningen, vil Trendsales refundere dig.
Lokaliserer bring ikke din pakke inden for 4 dage efter, at vi har igangsat efterlysningen, vil Trendsales refundere dig.
Har du spørgsmål til forsendelse med dao/bring eller sporing af din pakke, er du velkommen til at kontakte vores support. Er du på via app'en, kontakter du Support via den gule Support-fane nedenfor. Er du på via websitet, kontakter du os via menuen "kontakt support".