Vi er kede af at høre, at du har modtaget den forkerte pakke grundet ombytning hos vores forsendelsespartner Bring. For at lokalisere din pakke, skal vi bede dig om at indberette ombytningen direkte til Bring via mail cs.dk@bring.com eller telefon +45 7028 6070.
For at Bring hurtigst og bedst muligt kan løse sagen, skal du have følgende oplysninger klar:
1. Pakkenummer eks. BRING-1234-5678 eller trackingnummer eks. CY946921230NO (obs. tracking nummer findes via linket i den mail modtager/afsender modtog ved pakkens indlevering).
2. Pakkens originale pakkelabel (hvis du kan finde dette). Står der forkert afsender/modtager på din pakke så oplys gerne dette.
3. Indholdet i den pakke du har modtaget ved en fejl.
4. Indholdet i den pakke, som du forventede at modtage.
5. Bring afhenter den pakke, som du fejlagtigt har modtaget. De sørger også for, at levere pakken til dig, som du oprindelig skulle have modtaget. Oplys derfor også gerne hvilken dag og hvilket tidsrum, hvori det passer dig, at Bring afhenter pakken, som du har modtaget ved en fej. Bring vil ligeledes kontakte dig for at få afleveret den korrekte pakke til dig, så snart de har lokaliseret den.
Bring sørger for at tage kontakt til den anden bruger, der har modtaget din pakke. Herefter sørger de desuden for, at de forkerte pakker bliver ombyttet og leveret til rette modtager. Du behøver derfor ikke gøre andet end at indberette sagen til Bring.
Vi håber, den rette pakke finder godt vej frem til dig 🙂🙏🏻
Hvis Bring - mod forventning - ikke kan hjælpe dig, står vi altid klar til at finde en løsning på sagen og hjælpe dig. Kontakt Trendsales' support-team direkte.
Hvad gør jeg, hvis det ikke lykkes Bring at få den rigtige pakke frem til mig?
Lykkes det ikke Bring at få den rigtige pakke frem til dig, er du selvfølgelig dækket via din køberbeskyttelse og Trendsales vil stå for at igangsætte en refundering til dig. Kontakt derfor gerne vores support-team med dokumentation (et screenshot af Brings mail til dig) på dette. Så hjælper vi dig 🙏