Daos scannere virker igen! Du kan igen indlevere og/eller afhente 💛
Dao oplevede desværre problemer med scannerne i alle deres pakkeshops i mandags, d. 25. juli. Vi beklager naturligvis det besvær, det eventuelt gav dig.
Er du sælger og udløb din indleveringsfrist i mandags?
Så snart din indleveringsfrist er udløbet, vil din handel også automatisk udløbe. Det betyder at købers betalingsreservation udløber og din annonce igen bliver aktiv. Vi anbefaler jer, at I blot opretter en ny handel og at sælger indleverer når systemet kører igen.
Er du køber og udløber din afhentningsfrist i mandags?
Så gå meget gerne til 'Køb' > 'Mine køb' > scroll ned til bunden af siden og vælg 'Indberet problem med handel' > vælg 'Andet'.
Så modtager vi i support din besked og vil forsøge at få din afhentningsfrist forlænget. Vi rækker ud til dig, så snart vi har nyt i sagen.
Har du andre spørgsmål kan du altid kontakte support@trendsales.dk
Denne statusside kan du altid finde tilbage til via "fremhævede artikler" i Hjælpecentret.